به یاد بچگی،بادکنک زردِ زرد

روز موعود۹/۹/۹۹

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹ ق.ظ

با خودم قرار گداشتم فردا صبح برم پیاده‌روی و از اونجا برای صبحانه بربری داغ و تازه بخرم، اگر تنبلی و هزار بهونه دیگه اجازه بده. 

باز این مسئله که لحن توی تکست مشخص نیست، برای بار صدم سوتفاهم ایجاد کرد و طرف مقابل اونقدر آدم شناخته شده و مهمی نبود که حوصله توضیح دادن داشته باشم‌. از یه طرف عذاب وجدان ناراحت شدنشو دارم از یه طرف می‌گم‌منی که نمی‌تونم مستقیم بگم نه این جوری بهتر هم شد. 

این کاره واسه من از کندن کوه هم سخت‌تره. هر روز می‌گم فردا انجامش می‌دم می‌بینم‌شب شده و حتی شروعش هم نکردم. فردا اگر از آسمون سنگ هم‌بیاد باید اول ز همه اینو تموم کنم.

آقا این گواهی‌نامه چندوقته میاد. یه ماه بیشتر شده منتظرم. نیست که ماشینم جلو در منتظرمه از اون جهت

در راستای این تاریخ به یادماندنی هم که قرار بود با بچه‌های دبیرستان جمع شیم، از کل ۵۰/۶۰نفر ۷/۸نفر اعلام امادگی کرده بودن که دقیقه ۹۰ هی کنسل کردن و آخر هم به بهونه بارون هیچ‌کدوم نرفتن. منم که کلا از اول قصد رفتن نداشتم.

می‌خوام شروع کنم سلف‌استادی زبان بخونم و با توجه به اینکه واسه آزمون خاصی نمیخوام‌بخونم نمی‌دونم چیو و از کجا بخونم.

اگر منبع خوبی واسه یاد گرفتن اکسل پیشرفته هم می‌دونین، معرفی کنین خدا بهتون یک در دنیا ۱۰۰ در اخرت اجر بده.

  • Maha

نظرات (۱)

  • تسنیم ‌‌
  • سلام :)

    این سایت آموزش اکسل رو گذاشته. اینکه چقدر حرفه‌ای و پیشرفته است رو نمی‌دونم، می‌تونی رندوم فیلم‌ها رو باز کنی ببینی به دردت می‌خوره یا نه.

    پاسخ:
    ممنون چک می‌کنم حتما*-*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی