به یاد بچگی،بادکنک زردِ زرد

17شهریور 1402

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

برای امروز یک "تو دو لیست" بلندبالا نوشته بودم که حتی یکی از آنها رو هم تیک نزدم. در عوض کمبود خوابم رو جبران کردم. 

منتظرم ذات این خانمه برای بقیه هم رو بشه ولی اگر من اشتباه کرده باشم، چی. 

محیط کارم رو اصلا دوست ندارم و فکر کن بیشتر روزت داری از یه مکالمه ساده هم عذاب می‌کشی.

این مدل نوشتن از هر جا یه جمله، حاصل توییت کردنه. دی‌اکتیو کردم ببینم می‌تونم به روال عادی زندگی برگردم یا نه.

فردا قرار بود با حانیه بر بیرون ولی به احتمال زیاد این بار من بگم مودی اوکی نیستم.

تعیین سطح دادم و تایم روز زوج کلاس نداشتن. چیزی که الان ذهنمو مشغول کرده اینه که اگر بخوام هم باشگاه برم و هم زبان چجوری می‌شه.

  • Maha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی